محل آبنما در فنگ شویی

ویژگی های جذاب استفاده از آبنما در فنگ شویی

مقدمه

آب و آسمان پارسه شرکت سازنده آبنما با اجرای جدیدترین مدل های آبنما برای زیبا سازی فضاهای شهری جذاب ترین طرح ها را اجرا می کند. این مجموعه با تکیه بر تجربه و نیروهای کارآزموده ی خود برای ارائه ی خدمات شهری همه ی توانش را به کار بسته است. اجرای انواع آبنماها با توجه به ابعاد محل مورد نظر توسط متخصصان با بهترین کیفیت انجام می شود. فنگ شویی برای ایجاد تعادل و دریافت بیشتر انرژی در طبیعت مورد استفاده قرار می گیرد. این علم کهن با به کار بردن درست عناصر در فضا باعث می شود انرژی به طور فزاینده ای در محیط اطراف جریان پیدا کند. استفاده از قوانین فنگ شویی باعث افزایش آرامش و نشاط شده و در زندگی روزمره تعادل ایجاد می کند. استفاده از سبک های چیدمان دکوراسیون از اصول فنگ شویی است که از آن برای طراحی و قرار دادن آبنماها در قسمت های مناسب در محیط استفاده می کنند. از نتایج این استفاده ی درست ایجاد موقعیت های مثبت ذهنی در افراد است. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با محل آبنما در فنگ شویی و دلایل استفاده از این سبک آبنما توضیح دهیم.

استفاده از آبنما با روش فنگ شویی

استفاده از آبنما به دلیل زیباسازی فضا در سال های اخیر مورد استقبال برای محیط های مختلف قرار گرفته است. به دلیل اهمیت عنصر آب در طبیعت از نظر علم فنگ شویی این عنصر می تواند مخرب و در عین حال زندگی بخش باشد. عنصر آب در علوم کهن قابلیت نفوذ به ناخودآگاه، جستجوی جریان افکار و کمک به حفظ جریان زندگی را دارد. خنکی و طراوت و شفافیتی که آب دارد، باعث شده است در روحیه ی افراد تاثیر به سزایی داشته باشد. استفاده از آبنما باعث می شود هیجانات ناشی از زندگی مدرن فروکش کرده و آرامش جای آن را بگیرد. به همین دلیل آبنما را در اکثر محیط هایی که افراد برای ایجاد آرامش به آن مراجعه می کنند، نصب کرده اند. آبنماهای مدرن و پیشرفته با طراحی های خاص با توجه به سبک زندگی مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که آبنما را در بخش های شمالی خانه نصب می کنید، بهتر است آن را در موقعیتی قرار دهید که نور زیادی به آبنما بتابد و بهتر است در این بخش از خانه از ایجاد سر و صدا و بی نظمی های محیطی اجتناب کنید تا تاثیر وجود آبنما بر روح و روان افراد خانه بیشتر شود. به این دلیل که سر و صدای زیاد و نور بیش از حد باعث ضعیف کردن عنصر آب می شود.

استفاده از آبنما با روش فنگ شویی

برای انتخاب محل آبنما در فنگ شویی بهتر است آن را در قسمت های جلویی و در مکان مناسبی از فضای سبز قرار داده و سعی کنید از راکد ماندن آن جلوگیری کنید، زیرا به عقیده ی پایه گذران این علوم باعث انسداد انرژی و بد شناسی شده و ایجاد موقعیت های کاری را با مشکل مواجه می کند. بهتر است در صورتی که آشفتگی در بخش های شمالی باغ و یا محل سکونت وجود دارد، آن را هر چه سریعتر رفع کرده و در صورتی که لوله ها نشتی پیدا کرد خیلی سریع جلوی آن را بگیرید. به دلیل خاصیتی که آب دارد آن را منشا ثروت و شادی می دانند به همین دلیل استفاده از آبنما با حرکت دائمی آب می تواند انرژی آن را به محیط جذب کند. وجود عنصر آب در باغ از طریق ایجاد آبنما و استخر باعث می شود بسیاری از آشفتگی های روحی رفع شود. در علم فنگ شویی به دلیل ارتباط جریان داشتن آب و یا ایجاد حباب بر روی آن و ارتباط با جذب ثروت این عنصر باید در جای مناسبی مورد استفاده قرار بگیرد. کنترل جریان آب در آبنماها منجر به ثابت و راکد ماندن آب در زمان معین و ایجاد احساس آرامش در محیط باغ می شود.

ابعاد آبنما در از نظر فنگ شویی

فنگ شویی ایجاد آبنماهایی بزرگ به دلیل جریان بیشتر آب را توصیه می کند. داشتن فضای کافی و ایجاد یک آبنمای مناسب در قسمت شمالی باغ باعث می شود علاوه بر بیشتر شنیده شدن صدای آب بتوان حرکات آن را نیز با دقت بیشتری مشاهده کرد، به همین دلیل بهتر است در ایجاد ابعاد و انتخاب محل آبنما در فنگ شویی دقت کنید. آبنما موزیکال می توان این آرامش را افزایش دهد. استفاده از آبنماهایی که به سادگی حرکت آب را کنترل می کنند، باعث ایجاد جریان دائمی در حرکت آب شده و بسیاری از انرژی های مثبت را جذب می کند.

محل آبنما در فنگ شویی

برای قرار دادن آبنما از نظر علم فنگ شویی بهتر است قسمت های شمالی، شرقی و یا جنوب شرقی را انتخاب کنید. به دلیل ورود انرژی از درب ورودی بهتر است آبنما را مستقیما رو به روی در قرار دهید و انرژی را به درستی جذب کنید. در صورت استفاده از دو آبنما نباید هر دو را به سمت درب ورودی قرار داد، زیرا باعث ایجاد حس منفی و ورود انرژی های مخرب می شود. استفاده از فلز در آبنما باعث می شود انرژی بیشتر جذب شود و به دلیل سازگاری آب و فلز استفاده از آبنماهای مدرنی که با این متریال ساخته می شود علاوه بر زیبایی باعث رفع انرژی های منفی می شود. شیشه و آیینه نیز در علم فنگ شویی با آب سازگاری دارد. استفاده از آبنما آب و آتش نیز می تواند زیبایی دو چندان به محیط مورد نظر ببخشد.

محل آبنما در فنگ شویی

فواید استفاده آبنما فنگ شویی

آبنماها به دلیل جریان دائمی آب باعث ایجاد انرژی مثبت در محیط های مختلف می شوند. صدای آرام بخش آن علاوه بر رفع نگرانی ها باعث ایجاد حس قرار گرفتن در مکان هایی مانند طبیعت می شود. این آبنماها باعث افزایش تاثیرات درمانی می شود به همین دلیل توصیه می شود از آن در محیط هایی مانند مراکز ماساژ و مراکز درمانی برای افزایش انرژی استفاده کرد.

نتیجه گیری

استفاده از آبنما و انتخاب صحیح محل آبنما در فنگ شویی به دلیل تاثیرات مثبتی که در جذب انرژی دارد، در علم فنگ شویی مورد توجه قرار گرفته است. تاثیرات این آبنماها با قرار گرفتن در محیط های مناسب بسیار زیاد خواهد بود به همین دلیل بهتر است با توجه به علم فنگ شویی برای قرار دادن آبنما اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *