پروژکتور ضد آب

انواع پروژکتور ضد آب آبنما که توسط مجموعه آب و آسمان پارسه استفاده می شود، دارای رنگبندی بسیار متنوعی است، این امر به شما عزیزان این امکان را می دهد تا بسته به نیاز و مدل آبنما، از بهترین نوع پروژکتور و چراغ های led برای آبنمای خود استفاده کنید. اغلب پروژکتور ضد آب آبنما دارای ولتاژ 12 ولت می باشند و می توانند درجه حفاظت IP68 را نیز ارائه دهند. طراحی به کار رفته در بعضی مدل های پروژکتور آبنما به گونه ای می باشد که توانایی ایجاد 6 الی 8 رنگ را در تناژهای رنگی مختلف دارند. ضد آب بودن این نوع چراغ ها به شما این امکان را می دهد تا در صورت استفاده مداوم از آن ها و در اثر تماس مستقیم با آب و رطوبت، آن ها کیفیت خود را از دست نداده و نیاز به تعویض و یا تعمیر نداشته باشند.

با توجه به این که پروژکتورهایی که در سبک های مختلف آبنما استفاده می شوند در تماس مستقیم با آب و رطوبت هستند، خطر ایجاد برق گرفتگی در چنین شرایطی بسیار زیاد می باشد.

پروژکتور ضد آب آبنما

نوع پوششی که به دور پروژکتور آبنما قرار دارد، باعث می شود تا اجازه ورود آب را به داخل پروژکتور نداده و از این طریق بتواند از ایجاد خطرات فیزیکی و مالی برای افراد تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند. هر یک از چراغ های آبنما دارای قدرت های متفاوتی هستند و می توانند محدوده های بسیار متنوعی از اطراف را پوشش دهند. از این جهت بسیار مهم است بسته به نوع محلی که از آبنما در آن ها استفاده می کنید و همچنین ابعاد و نوع طراحی به کار رفته در آبنما، بتوانید بهترین نوع پروژکتور ضد آب آبنما را خریداری و استفاده کنید.

پروژکتور آبنما

کادر متخصص و دوره دیده مجموعه آب و آسمان پارسه قادر هستند انواع سبک های آبنما را متناسب با سلیقه ی شما عزیزان نور پردازی کنند. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مراکز تولید کننده آبنما، مفتخر است با رعایت کلیه ی نکات مهندسی، به روزترین مدل های آبنما را طراحی و عرضه کند. نوع تجهیزاتی که در ساخت آبنما استفاده می شود از جمله پروژکتور ضد آب آبنما باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند تا شما عزیزان بتوانید از آبنماهای خود سالیان طولانی بدون این که آسیبی به آن ها وارد شود، استفاده کنید.

بسیاری از چراغ هایی که در آبنماها استفاده می شود، برای روشن ماندن نیاز به یک منبع و ترانس دارند. بسته به میزان فاصله ترانش و پروژکتورهای آبنما، قطر سیم های آن مشخص می شود. توجه به این نکته الزامی می باشد که هر چقدر فاصله میزان منبع و چراغ بیشتر باشد، برای انتقال بهترین انرژی بهتر است از سیم هایی با قطر زیاد استفاده کنید. در برخی موارد ممکن است شما ترجیح بدهید تا از پروژکتور ضد آب با تعدادهای بسیار زیاد در اطراف آبنما استفاده کنید، این امر باعث می شود تا میزان توانی که برای روشن ماندن آن ها نیاز است نیز افزایش یابد. یکی از عمده موارد استفاده از پروژکتور ضد آب در طراحی و ساخت آبنماهای موزیکال می باشد. در صورتی که قصد سفارش آبنما موزیکال را با بهترین طراحی و رقص نور دارید، می توانید با خیال آسوده به مجموعه آب و آسمان پارسه مراجعه کرده و از خدمات این مجموعه استفاده کنید.