آبنمای موزیکالشرکت فنی مهندسی آب و آسمان پارسهسازنده انواع ابنماهای موزیکال، ریتمیک و کف خشکاجرای بیشترین تعداد پروژه انجام شده برای شهرداری ها در سراسر ایران
آبنمای موزیکالشرکت فنی مهندسی آب و آسمان پارسهسازنده انواع ابنماهای موزیکال، ریتمیک و کف خشکاجرای بیشترین تعداد پروژه انجام شده
برای شهرداری ها در سراسر ایران

Dry floor fountain

بهترین مجری طراحی و نصب آبنمای کف خشک

آبنمای کف خشک

شرکت آب و آسمان پارسه بهترین سازنده و مجری انواع آبنما کف خشک می باشد که بافعالیت موفقیت آمیز خود طی چندین سال کسب تجربه و مهارت، به طراحی و ساخت آبنماهایی زیبا و جذاب که ترکیبی از خلاقیت و هنر و تکنولوژی می باشد پرداخته است.

این شرکت تاکنون موفق به طراحی و ساخت پروژه های گوناگونی در سراسر کشور شده است که در نوع خود بسیار زیبا و نمونه می باشند. یکی از آبنماهایی که توسط این شرکت طراحی و اجرا شده است و میتوان گفت جز یکی از خلاقانه ترین آبنماها محسوب می شود، آبنمای کف خشک هارمونیک می باشد که به آبنمای ریتمیک نیز معروف می باشد.

پارسه، بهترین طراح و مجری پروژه های آبنمای کف خشک در سراسر ایران

آبنماهای کف (خشک) در زیر زمین ، با سطح سنگی و زیبا نصب شده اند که می توانند هزاران طرح و مجسمه روی آن داشته باشند.این آبنما ها را می توان با استفاده از کفپوش های مناسب به عنوان محوطه هایی برای بازی درآورده و از نسل قدیم آبنماها که داخل حوض بوده و کودکان قادر به رفتن و بازی کردن در آن نبودند فاصله گرفته است. استفاده از آنها خصوصا در مناطق گرم و خشک توسط سازمان های شهری بسیار رواج یافته است. تفاوت این نوع از آب نما ها با آبنما مدرن شهری در این می باشد که فاقد حوض بوده (در حقیقت حوضی که برای مخاطب قابل دیدن باشد) بنابراین آب از داخل زمین فوران کرده و دوباره به داخل زمین باز می گردد و بیننده می تواند علاوه بر دیدن بازی آب و جلوه های آن، به داخل آن رفته به طوری که فضایی برای حرکت در آن و لمس آب به او داده می‌شود.

آبنمای کف خشک بیشتر در میادین عمومی و مراکز خرید یافت می شوند ، زیرا در کمترین فضا نمایش و بازی آب را ارائه می دهند ، در هنگام خاموش شدن آبنما امکان پیاده روی خشک وجود دارد.
درپوش های نازل ها از جنس استیل ضد زنگ است و به خصوص طراحی شده است تا در پیاده رو نصب شود و در برابر خرابی و آسیب مقاومت کند ، زیرا شبکه آن با دوام و مقاوم در برابر ضربه است و از نازل محافظت می کند.

ویژ گی های آبنمای کف خشک چیست ؟

اجرای هر نوع آبنمایی باعت جان بخشی به آن فضا میشود. اما خب به فراخور هر مکان باید آبنمای مناسب آن اجرا شود. آبنمای کف خشک باید در فضای باز و پارک ها اجرا شود تا مورد استفاده کودکان بخصوص برای آب بازی فصول گرم سال قرار گیرد . آبنمای کف خشک هارمونیک ویژگی هایی دارد که این آبنما را متمایز میکند مثل :

  • زیبا سازی فضای پارک و ایجاد مکان مناسب برای آب بازی کودکان
  • قابل استفاده بودن فضا در زمان خاموش بودن آبنما
  • صرفه جویی در مصرف آب نسبت به سایر آبنماها و حوض ها
  • آبنمای کف خشک تلفیقی از آب و نور و لمس همزمان آن است

مقالات تخصصی

مقالات

Articles

آبنمای کف خشک هارمونیک

این آبنمای فوق العاده زیبا و جذاب دارای نازل هایی در کف می باشد که آب را به بالا هدایت می کند و اغلب در محیط های باز مورد استفاده قرار گرفته می شود. عملکرد آبنمای کف خشک هارمونیک بصورت یکنواخت و ثابت نمی باشد و متغیر با زمان و بوسیله ای یک برنامه ی از پیش تعیین شده کار می کند و همین موضوع باعث تفاوت بین این آبنما و آبنمای کلاسیک و قدیمی که بصورت ثابت و یکنواخت آب را به بیرون هدایت می کرد می باشد.آب خروجی از نازل ها در آبنمای هارمونیک باید بگونه ای باشد که ارتفاع آن قابل تغییر باشد که این کار بوسیله ی تغییر دور پمپ انجام می شود شیر برقی که در این آبنماتعبیه شده است سبب شده تا براحتی بتوان آب خروجی را از نازل ها قطع و وصل کرد. این آبنما قابلیت های یک آبنمای موزیکال را درخود دارد با این تفاوت که در آن از موزیک استفاده نمی شود.

طراحی آبنما کف خشک

طراحی و اجرای آبنمای کف خشک به صورت کاملا اصولی و مهندسی توسط مجموعه نور آب و آسمان پارسه انجام می شود. کادر متخصص این مجموعه با دانش و مهارتی که در زمینه انواع سبک های مختلف آبنما دارند، قادر است با توجه به شرایط محیطی که قصد استفاده از آبنما را دارید، بهترین طراحی آبنما کف خشک را به شما عزیزان پیشنهاد دهد. طراحی آبنما کف خشک باید به صورتی انجام شود که در صورت استفاده مداوم از آن، عملکرد آن تغییر نکند. طراحی اصولی این سبک از آبنما باعث می شود تا با مصرف مقدار بسیار کمی از آب، بتواند فواره های بسیار زیبا و خیر کننده ای را ایجاد کند.

مجموعه آب و آسمان پارسه علاوه بر فعالیت در زمینه طراحی آبنما کف خشک در زمینه نصب و اجرای آن نیز خدمات برای مشتریان عزیز خود ارائه می دهد.

مشاور آبنما کف خشک

در صورتی که قصد نصب آبنماهای کف خشک را برای فضای بیرونی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره دارید، می توانید از خدمات مشاوره تخصصی مجموعه نور آب و آسمان پارسه استفاده کنید. با دریافت خدمات مشاوره آبنما کف خشک می توانید راحت تر تصمیم گیری کرده و متناسب با بودجه ای که قصد صرف آن برای خریداری آبنما را دارید، بهترین سبک آبنما را انتخاب کنید. برای دریافت خدمات مشاور آبنما کف خشک، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. طراحی آبنما کف خشک و نصب اصولی آبنما توسط کادر این مجموعه باعث شده است تا میزان دوام و ماندگاری آن تا حد بسیار زیادی افزایش یابد. پیش از تصمیم به اجرا و خرید هر نوع آبنما با مشاوران ما تماس بگیرید تا با توجه به فضا و بودجه شما مناسب ترین آبنما را پیشنهاد دهند .

مشاوره اجرای آبنما کف خشک

هزینه آبنما کف خشک

ایجاد یک آبنمای زیبا در فضای یک مکان باید با توجه به موقعیت و شرایط آن محیط طراحی و ساخته شود تا بتوان به بهترین نحو آبنما را به نمایش گذاشت. شرکت آب و آسمان پارسه با درنظر گرفتن این اصول و قواعد به طراحی و ساخت آبنماهای متناسب با محیط پرداخته است. هزینه ی آبنما کف خشک بصورت مشخص قابل تعیین نمی باشد و به عواملی همچون نوع، مدل، جنس و ابعاد و متریال های بکار رفته ، بستگی دارد. با توجه به این موارد میتوان هزینه ی طراحی و ساخت آبنما را تخمین زد. شرکت آبنمای پارسه سعی دارد جهت کسب رضایت مشتریان برای محصولات و خدمات خود مناسب ترین قیمت ها را در نظر بگیرد بنابراین می توانید با مراجعه به سایت این شرکت و مشاهده ی محصولات با واحد فروش تماس حاصل بفرمایید و از هزینه های ساخت این آبنما مطلع شود.

هزینه اجرای آبنما کف خشک

ساخت آبنما کف خشک

در ساخت آبنمای کف خشک می توان طرح های متفاوت و هیجان انگیز را ایجاد کرد. این آبنما از جت های قابل برنامه ریزی استفاده می کند که دارای چراغ های LED داخلی است. ترکیب جت های پرش آب و تغییر چراغ های رنگی جوان و پیر را مسحور می کند. برخی آبنماهای کف خشک مجهز به تجهیزات ویژه ای هستند تا کودکان با خیال راحت بتوانند در میان آنها بازی کنند.

آبنماهای کف خشک در حال حاضر بسیار پرطرفدار هستند و یک عامل مشترک که اغلب در این نوع آبنما وجود دارد این است که آنها به دنبال آوردن ریتم و حرکت به آب هستند و فضای اطراف آنها را به مکانی جذاب برای گردشگری تبدیل می کنند.

هنگام پخش موسیقی ، دانه های آب از زیر زمین پاشیده و در هوا بال می زنند.

نوع قابل استفاده از این آبنما می تواند هم موزیکال و هم چشمه کنترل برنامه باشد. از آنجا که آبنماهای کف در زیر زمین نصب شده اند ، هنگام توقف بر ترافیک یا پیاده روی عابران تاثیری ندارند ، بنابراین در هتل ، رستوران ، فروشگاه بزرگ ، دفتر قابل استفاده هستند.

اجرا آبنما کف خشک

آبنمای کف خشک محبوب ترین و مدرن ترین چشمه های کف خشک در سراسر جهان هستند که اثر آب شگفت انگیزی را ایجاد می کنند و برای میادین عمومی ، پارک ها ، مراکز خرید و مکان های تفریحی دارای فعالیت برای کودکان کوچک مناسب است. آبنمای کف خشک  یک سیستم جمع و جور در ساخت پنهان ، زیر پاهای ما است که شامل یک پوشش مربع یا گرد ، یک تنظیم کننده جریان ، یک مفصل گردنده برای تراز کردن نازل ها ، نور LED و پمپ غوطه ور است. اجرا آبنما کف خشک ساخته شده از فولاد ضد زنگ ، سنگین و دارای دوام بالا در برابر خوردگی است ، به گونه ای که هنگام راه رفتن روی آن ایمن طراحی شده است زیرا سطح صاف و صافی دارد و می تواند مجموعه ای عالی از سر نازل یا فواره را ترکیب کند. آبنمای کف خشک به راحتی قابل نصب و نگهداری است. مزیت اصلی آن سطح بسته آن است که تمیز کردن آن از برگها ، سنگها و ذرات دیگر ضروری نیست. این می تواند به صورت جداگانه یا جمعی در هر شکل هندسی نصب شود. برای عملکرد صحیح آبنمای کف خشک و بدون اتلاف آب ، از یک کانال محیطی با شبکه سوراخ دار استفاده می کنیم که آب از دست رفته را در حوضه چشمه جمع می کند. .

چشمه های کف به گونه ای طراحی شده اند که زیر زمین پنهان شده و زیرپای ما پنهان هستند و بدون هیچ گونه تردیدی از بالای سر راه می روند زیرا مسطح هستند و به عنوان چشمه های خشک شناخته می شوند. این یک ویژگی آب معماری است. هنگامی که فواره در حال اجرا نیست ، می توان از منطقه خشک آن برای سایر موارد استفاده کرد.

آبنمای کف خشک

مجری آبنمای کف خشک

یکی از بهترین متریال های جذاب و دوست داشتنی در زیبا سازی فضای یک محیط، آبنما می باشدکه با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند تاثیر بسیار مطلوبی از نظر روحی و بصری داشته باشد. شرکت آب وآسمان پارسه طراح و مجری آبنما مدرن می باشد که با بکارگیری مواد ومصالح با کیفیت و مرغوب همچنین با استفاده از مهارت و توانایی افراد متخصص خود به طراحی و ساخت انواع آبنما پرداخته است. آبنماهایی که این شرکت طراحی و اجرا می کند با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به همراه ایده های خلاقانه می باشد و همین امر سبب شده تا پروژه های که تا به امروز توسط این شرکت عملی شده است نمونه ی مشابهی نداشته باشند و کاملا خاص باشند.

آب و آسمان پارسه بهترین مجری آبنمای کف خشک که در نوع خود بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد و اغلب در فضاهای باز مورداستفاده قرار داده می شود. ایجاد فضای هیجان انگیز و لذتبخش از خصوصیات این آبنما می باشد. در بسیاری از محیط های پارکی این آبنما را به منظور بازی و سرگرمی ایجاد می کنندکه کودکان براحتی و بدون هیچ مشکل و خطری می توانند در این محیط به بازی و سرگرمی بپردازند. اکثر آبنماها در بستر آب ساخته می شوند مانند استخرها و حوضچه ها و غیره اما این نوع آبنما بروی زمین یا کف خشک اجرا می شود به همین خاطر به آن آبنمای کف خشک می گویند. نازل های این آبنما در زیر کف تعبیه شده بنابراین قابل مشاهده نمی باشند و این به جذابیت این نوع آبنما افزوده است. اجرای این نوع آبنما توسط افراد متخصص و ماهر انجام می شود تا هماهنگی بین سایر نازل ها بطور یکنواخت انجام گیرد.

آبنمای موزیکال کف خشک

آبنماها جز یکی از عناصری است که به زیبا جلوه دادن همچنین ایجاد فضای دلنشین و آرامش بخش، یک محیط می افزاید بنابراین می توان گفت استفاده از آبنما تاثیر بسیار مثبتی بر نما و ظاهر یک فضا دارد. شرکت فنی و مهندسی آب و آسمان پارسه با اجرای ده ها پروژه ی مختلف در زمینه ی طراحی و ساخت انواع آبنما و بخصوص آبنمای موزیکال کف خشک، موفقیت چشمگیری بدست آورده است. که شایان ذکر است این شرکت با استفاده و بکارگیری بهترین متریال و سیستم های بروز دنیا توانسته تمام طرح ها و ایده های خلاقانه ی متخصصین خود را با موفقیت کامل به اجرا در بیاورد.یکی از خدمات و محصولات زیبا و جذابی که این شرکت ارائه می دهد طراحی و ساخت آبنمای موزیکال کف خشک و آبنما موزیکال می باشد که می توان گفت ترکیب خلاقیت و هنر و تخصص در این آبنما بسیارقابل مشاهده می باشد.

آبنمای کف خشک همانطور که در مطالب قبل هم گفته شد به علت قرار گیری بر کف و سطح خشک به این نام معروف می باشد که سیستم نازل و پرتاب آب در زیر سطح کار می شود تا قابل مشاهده نباشد. این آبنما در مدل های ساده نیز ساخته می شود که در آن فقط ارتفاع پاشش آب متغیر است و کم و زیاد می شود اما در نمونه ی موزیکال آن بجز رقص آب و متغیر بودن ارتفاع پاشش آب، نورپردازی و موسیقی نیز به آن اضافه می شود. در آبنمای موزیکال کف خشک سیستم پیشرفته ای تعبیه شده است که نور و موسیقی و آب را باهم هماهنگ می کند در واقع سیستم هماهنگ سازی نور، آب و موسیقی یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که باید در این نوع آبنما اعمال شده باشده تا حرکات هر سه آیتم را بخوبی در یک راستا هدایت و کنترل کند.

پرسش و پاسخ

سوالات متداول

Questions

نازل های مورد استفاده در آبنمای کف خشک شامل : نازل فوم ، نازل کومت و نازل کلاستر میباشد .نازل فوم دارای خروجی حجمی ، نازل کومت دارای خروجی سوزنی و نازل کلاستر دارای خروجی حجمی و سوزنی است.

بله امکان عبور و مرور افراد و همچنین وسایل نقیله هست چون آبنمای کف خشک پارسه با ورق های مقاوم 4 میل اجرا میشود و در برابر فشار وارده مقاومت بالایی دارد .

آبنمای کف خشک بیشتر در فضای باز و عمومی مثل پارک ها اجرا میشود . و کودکان میتوانند بدون اینکه والدین دغدغه ی افتادن توی آب داشته باشند بازی کنند .

آبنمای کف خشک در دو حالت با حوضچه و بدون حوضچه یعنی در بستر خاک اجرا میشود. که در هر صورت نیاز به زیرسازی و مقاوم سازی سطح آبنما وجود دارد و میزان عبور و مرور افراد و وسایل نقلیه در نظر گرفته میشود .

اجرای هر نوع آبنمایی به چند عامل بستگی دارد از جمله : نوع و تعداد نازل ها ، مساحت اجرای آبنما ، کیفیت محصولات مورد استفاده و نحوه اجرا . جنس نازل ها میاتواند استیل ، برنج ، آلومینیوم و آبکاری باشد که تاثیر چشمگیری بر قیمت آبنما کف خشک خواهد گذاشت .نازل استیل از سایر نازل ها گرانتر میباشد . علاوه بر جنس نازل نوع نازل متحرک و نحوه پاشش آب آنهم در قیمت آبنما موثر است . در شرکت پارسه ما بهترین نازل های آبنما با مناسب ترین قیمت را در اجرای آبنما بکار میبریم .

مدل های مختلف آبنما نیاز به سرویس های دوره ای ندارند، اما با رعایت اصول نگهداری می توانید از آبنماهای خود بدون مشکل در طی سالیان طولانی استفاده کنید. عمده موارد خرابی آبنماها، آسیب های وارد شده به پمپ موتور آبنما می باشد. بهتر است مطمئن شوید که آب کافی برای گردش در سیستم آبنما وجود دارد، در غیر این صورت ممکن است به پمپ موتور آبنما فشار وارد شود. نوع قطعات مصرفی که در آبنما استفاده می شود نیز در طول عمر آن ها تاثیرگذار است. مدیریت محترم مجموعه نور آب و آسمان پارسه این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که کلیه ی آبنماهای ارائه شده توسط این مجموعه از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشند.

با توجه به نوع طراحی که در آبنماها به کار رفته است و حجم آبی که قرار است پمپاژ کنند، میزان مصرف برق مدل های مختلف آبنما نیز متفاوت می باشد. برای این که مصرف برق آبنما را کاهش دهید، می توانید از انرژی خورشیدی برای شروع کار آبنما استفاده کنید.