صفحه نمایش آب

صفحه نمایش آب چیست؟

در این حالت آب به صورت شفاف و کاملا مستطح از نازل مخصوص خارج شده و به صورت یک پرده نمایش بزرگ در می آید. با انداختن نور ویدئو پروژکتور میتوان فیلم و یا از عکس های مورد نظر را بر روی این پرده که از جنس در حرکت می باشد مشاهده کرد. خلاقیت حاصل از این رویداد زمینه مساعدی را برای بروز احساسات مخاطبان به ارمغان می آورد.

صفحه نمایش آب از طریق پمپ فشار قوی و ژنراتور مخصوص ، آب از بالا به پایین ، جت پر سرعت ، اسپری تشکیل شده پس از “صفحه نمایش” فن ، توسط پروژکتور ویژه ساخته شده از صفحه نمایش ویدئو پروژکتور ، تشکیل می شود . وقتی تماشاگر در حال تماشای فیلم است ، گذرگاه فنر و آسمان طبیعی یک آلی کاملاً ارگانیک است ، وقتی تصویر شخصیت مانند چهره ای که به آسمان رفته یا از آسمان جهش می یابد و فرو می رود ، نوعی احساس پراکنده و خیالی شگفت انگیز ایجاد می کند . پروژکتور فیلم پرده آب از دستگاه های مکانیکی ، استنت های کنترل ، نرم افزار ، رابط سیگنال زمان و اجزای رابط DMX512 استفاده می شود. موتور پروژکتور از طریق کنترل سنجش نوری ، دقت بالا و روش کنترل آن دارای 3 نوع است:

  • کنترل قابل برنامه ریزی
  • و کنترل مستقیم
  • و کنترل برنامه عملی

پرده آب تا 20 متر ، عرض 30-50 متر ، انواع CD های VCD یا فیلم های مخصوص پرده آب روی پرده آب ، جلوه های فیلم ، رمان نشان داده شده و بهترین ابزار تبلیغاتی و پلازا های مختلف و غنی سطح را پاک می کند. از همه می توانید فیلم پرده آب را نصب کنید.

صفحه نمایش آب از طریق پمپ فشار قوی و ژنراتور پیاده روی مخصوص فشار ، آب از بالا به پایین ، جت پر سرعت ، اسپری تشکیل شده پس از “صفحه” فن ، توسط پروژکتور ویژه صفحه نمایش ویدئویی ویژه ساخته شده “در” ، تشکیل پرده آب فیلم سینما. وقتی مخاطب در تماشای فیلم ، گذرگاه فنری شکل و آسمان طبیعی یک کلیت ارگانیک است ، وقتی تصویر شخصیت مانند یک چهره به آسمان خاموش می شود یا از بهشت ​​می ریزد و می ریزد ، نوعی احساس آرامش و خیالی را ایجاد می کند ، جذاب است. پروژکتور فیلم پرده آب توسط دستگاه مکانیکی ، استنت های کنترلی ، دهان ارتباطی ، نرم افزار ، رابط سیگنال زمان و اجزای رابط DMX512. موتور پروژکتور از طریق کنترل سنجش نوری ، دقت بالا و روش کنترل آن دارای 3 نوع است: کنترل قابل برنامه ریزی و کنترل مستقیم و کنترل برنامه عملی. پرده آب تا 20 متر ، عرض 30-50 متر ، انواع CD VCD یا فیلم های مخصوص پرده آب روی پرده آب نشان داده شده است ، جلوه های ویژه فیلم ، خاص و رمان است و بهترین ابزار تبلیغاتی تبلیغاتی و پلازا های مختلف و غنی است تمیز کردن سطح همه می توانید فیلم پرده آب را نصب کنید. صحنه طرح ریزی مسیر گذرگاه از یك لیزر ، شكل بزرگ و شگرف. دهها متر صد متر پرده آب در استنباط کالای واقعی که فاقد موجودات است؛ فضای گسترده ای از ستایش را انجام می دهد ، و کوههای وسیعی از دریاهای سرزمینی … مهم نیست که در پارک ، میدان ، زمین بازی و یا در کنار رودخانه ، دریاچه ها ، طرح پیاده روی شیب لیزری جذاب ترین افراد مورد توجه شما باشد. وقتی مخاطب در تماشای فیلم ، گذرگاه فنری شکل و آسمان طبیعی یک کلیت ارگانیک است ، وقتی تصویر شخصیت مانند یک چهره به آسمان خاموش می شود یا از بهشت ​​می ریزد و می ریزد ، نوعی احساس آرامش و خیالی را ایجاد می کند ، جذاب است. تصاویر فیلم که از پرده آب مشاهده می شود با تصویری که از صفحه سینما مشاهده می شود. تصاویر با جلوه ای درخشان و زرق و برق بیشتر ، شفاف و شفاف هستند که مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفته است. به علاوه تبلیغات طرح ریزی ساده ، دارای نتایج اقتصادی و اجتماعی است و به ویژه در شب در تابستان مورد استقبال خوبی قرار می گیرد.

نیازهای اساسی :

فیلم پرده آب باید در محلی در نزدیکی منابع آب مانند رودخانه ، دریاچه ، استخر آب دست ساز ساخته شده و موارد دیگر تنظیم شود.

فیلم پرده آب باید در محلی در فضای باز در شب پخش شود ، جایی که هیچ بادی و یا باد کمتری وجود ندارد. با توجه به اینکه با پخش کننده فیلم متفاوت است ، نمایش آن درست با هدف مخاطبان انجام می شود.

مولد پرده آب باید دارای سر بالا ، جریان کم و حتی پاشش جریان باشد تا آب را در سطح فن شکل قرار دهد که می تواند در مقابل باد با شدت ملایم و بیشتر مقاومت کند.

سیستم پروژکتور پروژکتوری را تصویب می کند که دارای انواع منابع ویدیویی ، ساخت آسان و هزینه کمتری است و می تواند با دستگاه کارائوکه ، پخش زنده در سایت ارتباط برقرار کند و عملکرد فیلمبرداری را از طریق رایانه ضبط کند.

از طریق پمپ آب فشار قوی و نازل مخصوص برای پاشش آب با سرعت زیاد از بالا به پایین تا اتمیزه کردن آب برای شکل گیری “صفحه نقره” شکل فن ، این فیلم بر روی صفحه اتمی نمایش داده می شود. هنگام مشاهده فیلم ، آب پنکه ای شکل پرده با یک شب طبیعی در یک هم ادغام شده است. چهره هایی که دقیقاً مثل اینکه از بهشت ​​در حال سقوط هستند و یا به سمت آسمان پرواز می کنند ، از صفحه نمایش خارج می شوند و یک احساس مجازی و رویایی باعث می شود مردم جذابیت پیدا کنند.

برای مقایسه صفحه آب با پرده آب اینجا کلیک کنید.