نکات ایمنی در مورد آبنما

نکات ایمنی در مورد آبنما

درباره ایمنی آبنماها باید چه چیزی را بدانید؟این که آیا شما یک آبنما آب و آتش یا یک آبنما کف خشک در باغ خود و یا یک آبنما رومیزی یا یک آبنما دیواری نصب شده در خانه خود دارید ، نکات کلی وجود دارد که برای حفظ امنیت خود و دیگران باید به یاد داشته باشید که در این مقاله میخواهیم در مورد آنها صحبت کنیم.

اگر از آبنمایی استفاده میکنید که برای نصب و اجرای آن به برق نیاز است ، دقت کنید که سیم کشی آبنما موردنظر با دقت و با رعایت استانداردها انجام شود.به عنوان مثال سیم هایی که از پایین آبنما دیواری آویزان شده باشند ، می توانند خطرناک باشند.سیم کشی نامناسب آبنماهای نصب شده در منازل و یا شرکت ها  ، مخصوصاً برای کودکان خطرناک است.

شما باید اطمینان حاصل کنید که آب درون آبنماهای دیواری نصب شده همیشه در حال گردش و گردش مجدد است.آب راکد یک خطر برای سلامتی است ، چراکه باکتری های های مضر می توانند در آب راکد رشد کنند.این آفات می توانند انواع بیماری ها را ایجاد کنند.وقتی آب در حال حرکت است ، اکسیژن دارد و این مانع از رشد باکتری ها می شود.

یک فواره آب دیواری نصب شده باید هر 12 ماه یکبار کاملاً از هم جدا و تمیز شود.با این حال ، خود آب باید به صورت سه ماهه تعویض شود.

ایمنی آبنماهای تعاملی

ایمنی آبنماهای تعاملی

آبنماهای تعاملی با جدیدترین فناوری بارگذاری شده و به سرعت به یکی از آبنماهای پرطرفدار تبدیل شده اند.نصب آبنماهای تعاملی در پارک ها ، خنده و شادی را برای کسانی که در اطراف هستند به ارمغان می آورد.این آبنما مانند آبنما موزیکال برای فصل تابستان گزینه ای ایده آل است.

با این حال ، آبنمای تعاملی شامل اجزای پیچیده فن آوری ، ساخت دقیق و طراحی های ظریف است.از این رو برای اطمینان از نصب کارآمد و بدون تأخیر این نوع آبنما ، باید تمام این عملیات به صورت تخصصی و توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام شود.

آبنما تعاملی از پمپ های چرخشی کارآمد برای جمع آوری و بیرون کشیدن آب استفاده می کند.پمپ ها همچنین آب مورد استفاده را از طریق سیستم های ضد عفونی ، تصفیه میکنند.در صورت بروز هرگونه مشکلی در مورد پمپ چرخشی ، قطع دسترسی عمومی تا زمان انجام تعمیرات لازم و ایمنی افراد بسیار مهم است.همچنین برای بازدید کنندگان از آبنما تعاملی ، بسیار مهم است که درک کنند که آب قابل برگشت برای نوشیدن مناسب نیست.توصیه می کنیم علامتی را در نزدیکی آبنما قرار دهید تا بازدیدکنندگان از این موضوع مطلع شوند.

بطور کلی میتوان گفت که اگر عملیات نصب و اجرای انواع آبنما بصورت تخصصی و کارآمد و توسط افراد حرفه ای انجام شود و آبنماهای نصب شده بصورت دوره ای مورد بازرسی قرار بگیرند ، هیچ گونه مشکل و خطری بازدیدکنندگان و کودکان را تهدید نخواهد کرد و همچنین آبنما مدت زمان بیشتری کارآیی خواهد داشت و کمتر دچار مشکل میشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *