مشخصات آبنما موزیکال

در مورد آبنما موزیکال بیشتر بدانید

آب اکسیر و منبع حیات به حساب می آید.آب بیش از 70٪ سطح زمین را پوشش می دهد و تقریبا 70٪ از بدن ما را آب تشکیل می دهد.

این ارتباط بیولوژیکی عمیق نشان داده شده است که وقتی در نزدیکی آب هستیم ، پاسخ فوری در مغز ما ایجاد میشود. در حقیقت ، تماشای آب و شنیدن صدای آب باعث سلامتی ، افزایش جریان خون به مغز و قلب می شود و باعث آرامش می شود.مردم می توانند فواید آب را در نزدیکی اقیانوس ، دریاچه ، رودخانه ، استخر شنا یا حتی گوش دادن به صدای تسکین دهنده فواره ها تجربه کنند.

امروزه از آب به دلیل داشتن همین ویژگی ها در بیشتر مکان های ساخت بشر(فضاهای عمومی ، باغ ها، منازل و … ) استفاده میشود و با روی کار آمدن انواع آبنما های جذاب ، میتوان از ویژگی های مثبت آب استفاده کرد.

آبنماها انواع مختلفی دارند که از مهمترین آنها میتوان به آبنما موزیکال ، آبنما شیشه ای ، آبنما دکوراتیو ، آبنما صخره ای ، آبنما کف خشک ، آب نما آب و آتش و آبنما ریتمیک اشاره نمود. در ادامه در رابطه با مشخصات آبنما موزیکال بیشتر توضیح می دهیم.

انواع آبنما

آبنما موزیکال ، یک نمایش آب و نور هماهنگ با موسیقی با انواع مختلف است.آنچه آبنما موزیکال را از سایر آبنما متمایز میکند،این است که نمایشگرهای آنها با موسیقی همراه ، همگام می شوند. با اطلاع از مشخصات آبنما موزیکال و استفاده صحیح از آن ها، می توان فضای شهری را زیباتر کرد.

با استفاده از آبنما موزیکال میتوان جلوه ای زیبا به چشمه ها بخشید.با ساخت آبنما موزیکال روی چشمه میتوان فضایی هیجان انگیز و حتی عاشقانه بوجود آورد.بعد از ساخت آبنما موزیکال ، برنامه نویسان ماهر ، میتوانند روزانه و یا حتی هفته ای ، یک اجرای جدید را برای آبنما موزیکال بگذارند ، اما اینکار نیازمند صرف هزینه و زمان زیادی است.بنابراین ، آنها به ندرت روالها را تغییر می دهند و هر روز یک برنامه محدود را تکرار می کنند.

در تابستان ، نمایش آب و نور هماهنگ با موسیقی ، بازدید کنندگان را سرگرم می کند.می توانید یک ملودی مورد علاقه را از یک لیست پخش ویژه برای یک چشمه انتخاب کنید تا بازدید کنندگان از نمایش آن لذت ببرند.ارتفاع و جهت فواره آب و همچنین نورپردازی فواره بسته به قطعه موسیقی انتخاب شده ، تغییر می کند. براساس قطعه موسیقی انتخاب شده ، فواره آب توسط تجهیزات ویژه رایانه ای کنترل می شود.

مزیت استفاده از آبنما موزیکال

آبنماهای موزیکال به دلیل نحوه عملکردشان ، تاثیر زیادی در پایین آوردن استرس و اضطراب افراد دارند.آبنما موزیکال میتواند در مکان های مختلفی نصب و اجر شود. برای نصب و اجرای این نوع آبنما به فضای وسیعی نیاز است.به عنوان مثال آبنما موزیکال بهترین انتخاب برای پارک ها و میادین بزرگ شهر میباشد.

آبنماهای معروف دنیا

  • آبنمال موزیکال جهانی لوته در کره جنوبی
  • آبنمال موزیکال گراند هون
  • آبنما موزیکال برج خلیفه دبی
  • آبنماهای بلاجیو لاس وگاس
  • آبنمای رنگین کمان پل بنپو سئول
  • آبنمای ثروت سنگاپور
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *